Telefooncommunicatie

Voor wie?
Voor service/help desks en/of iedereen die commerciële telefoongesprekken voert.

Bij telefooncommunicatie móet alles precies passen. Luisteren is dan (soms) een nog
grotere opgave dan in een ‘normaal’ gesprek. Het is tenslotte alleen wat je hoort,
waar je het mee moet doen. Hoe ga je daar mee om, welke soorten vragen kun je stellen
en wanneer. Inkomende gesprekken: hoe voer je gesprekken waar klantvriendelijkheid
(empathie) in hoorbaar is, terwijl je toch zakelijk blijft? Uitgaande gesprekken:
dienstverlenend, duidelijk en krachtig ‘boodschappen’ overbrengen.

Inhoud van de Workshop:

  • Gebruik van stem en lichaam aan de telefoon
  • LSD techniek toegelicht
  • Vraag en Luister technieken
  • Werken met een script (5 A’s)

Wat de Workshop oplevert:

  • De méérmogelijkheden met je stem
  • Wat luisteren nog meer inhoudt
  • Soepelere gesprekken door de juiste vragen
  • Effectiever en efficiënter door betere voorbereiding.

TIJD                             : 2,5 uur
PLAATS                     : op locatie
KOSTEN                   : € 75,50 p.p. (excl. BTW – min. 4, max 12 personen)

AANMELDEN       : info@constantlamp.nl  of bel: 06 – 41548305