Ben ik de enige #tennisliefhebber met deze mening?

Mag ik nou ook eens ongegeneerd zeuren? Ja?  Vooral omdat ik mij af vraag of ik de enige ben en mochten er meer zijn, waarom wij ‘het’ laten gebeuren….

Het gaat over #EUROSPORT.  Een zender met een breed aanbod aan sport en, zo blijkt, een substantieel breder aanbod aan reclame en onzinspraakwatervalcommentatoren.

Ikzelf ben een grote #tennisfan en zit dan ook op het puntje van mijn stoel bij de huidige #AustralianOpen. Dat puntje wordt geen slijtplek, want de verhouding sport / reclame is momenteel 20 / 80, althans, zo beleef ik het. Meer dan verschrikkelijk. De momenten dát er dan een mogelijkheid is om te kijken, zijn er commentatoren, de dames zijn net zo dramatisch slecht als de heren, die het presteren om zo’n ongelofelijke hoeveelheid onnutte informatie uit te braken dat het grenst aan kijkerssabotage. Van de reden waarom een speler gekozen heeft voor een andere kleur veter, tot aan de cruesli of muesli die hij of zij tijdens het ontbijt tot zich genomen heeft. En geloof mij, wat er tussen zit ontstijgt het niveau van de veters niet. Een schande voor de sportverslaggeving, waarbij de timing nog het ergste is. Gewoon dóórpraten op momenten dat het totaal ongepast is.

Nee, ik ga niet de straat op met een #geelhesje om te protesteren, ik druk op de ‘uitknop’ en zoek elders vertier, dat is er gelukkig nog voldoende. En, néé, ik abonneer mij niet op de #EUROPSPORT player, want dat zal de achterliggende gedachte zijn. Alhoewel, om voor een paar euro per maand van dat onzinnige geleuter af te zijn is eigenlijk een koopje.

Rest nog de vraag: “ben ik nou echt de enige die zich hier aan stoort”?

#blog #blogger #communicatie #communicatieblog #NLP #fifologie #fifotraining #forindividualsfororganisations #duidelijkcommuniceren #coach #coaching #NLPtrainingen

Categories: Uncategorized